Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2017 18:30 - Благодаря ви !!!
Автор: thalifan26 Категория: Тя и той   
Прочетен: 196 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.01.2018 23:34


Искам първо много да Благодаря за 10-те хиляди читателя!!!
Защото наистина тези неща разказват част от моя живот и ако не повечето неща , който са вътре в мен. Аз и преди съм споменавала не мога толкова открито да говоря колкото да пиша белия лист успокоява и няма го този страх "какво ще каже другия от среща "..
Повечето хора в днешно време , дори един доста масивен процент от хората се страхуват с думите си да не обидят дадена личност.
Много от хората ""завиждат"" тази дума е в кавички ,защото трябва да е излишна от всеки речник и да не се чувстват така хората. Тук живота е много труден и всеки иска нещо , което другите нямат и правиш някой неща , за да се харесаш на другите и да не си отхвърлен , а различните хора са отблъсквани не приемани , защото другите няма да ги одобрят.
Защо мнението на другите е толкова важно за нас ? (Може да ми драснете някое коментарче много Благодаря !)
Аз участвам в една благотворителна кампания събираме хранителни продукти за хора в нужда , аз не правя това , за да не се хваля или да се покажа , че съм над другите , а защото ми харесва да помагам на другите . И повярвайте една усмивка на един човек , която вие сте му подари е по ценно от всичко на света . Защото когато доставяш радост се чувстваш и ти щастлив. Но за жалост много хора завиждат за това чуждо щастие и са озлобени и измъчени , защото имат много проблеми .....
Може и това да е причината , но кой в днешно време няма проблеми всеки понякога е тъжен или сломен ,но това не е причина да желаеш лоши неща на другите .
Искам да ви пожелая да се обичате и да помогате на хорта , който наистина имат нужда.
И отново много много ви благодаря за тези преглежданя на блога ми .
В момента или изобщо в скоро време не можех много да пиша , но ще разказвам по нещо .
Много благодаря за вниманието Весели и светли празници !!!



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thalifan26
Категория: Тя и той
Прочетен: 16846
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930