Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2016 04:32 - Изкуство .....
Автор: thalifan26 Категория: Тя и той   
Прочетен: 198 Коментари: 0 Гласове:
0



 Добро утро в този ранен час ❤
Пожелавам ви хубав и усмихнат ден!!!

Какво бих искала да споделя ?!?
Поняко попадам в размисли за много неща, опитвам се да открия отговори на все възможни въпроси.
Понякога откривам ,но много от случай те ги оставям да си плуват по течението .
Някой са толкова леки и остават в съзнанието ми други просто натежават и потъват.
Всеки човек носи една или няколко маски ,как се олицетворявам аз с това изречение . От части ме наранява ,от друг вид ми помага да се справям в ситуации и с хора. През целия ми живот хората ,събитията ,случките делата и т.н. , рисуват върху моето лице маска и тя още не е направена до край . Всичко случило ми се до момента рисува, върху рухналото ми лице една перфектно изписана маска ,всяко случващо се болезнено нещо слаго по една черта с молива.
Докато накрая не се получи перфектното лице ,без никакво друго изражение освен това ,което хора ми направиха ,без чувства и емоция изпосано ,не променящо се .А ако се махне маската личността рухва на прах . Как един човек трябва да се държи с друг ,какво трябва да прави .??
С един красив човек трябва да се държиш като с произведение на изкуството ,като с диамант .
Нещо единствено  и уникално рисувано нежно и плавно ......
Както когато сме с един човек заедно ние не правим любов ние правим изкуство .... Защото любовта ни кара да се чувстваме силни ,истински ,красиви ,летим .Всеки заслужава да дава любов и да бъде обичан.....


Много благодаря за вниманието .....❤




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: thalifan26
Категория: Тя и той
Прочетен: 16845
Постинги: 19
Коментари: 7
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930